+
نرم افزار حسابداری دو زبانه

نسخه چند زبانه نرم افزار سیوا

نرم‌افزارحسابداری و مالی چند زبانه سیوا برای حضور در بازارهای بین‌المللی و ارائه خدمات و محصولات در خارج از کشور، زیرساخت‌های نرم‌افزاری منطبق با استانداردها و شرایط کشور مقصد را دراختیار شما قرار میدهد.
در اختیار داشتن یک نرم‌افزارحسابداری و مالی  دو زبانه وقوی و جامع که بتواند به شما، به زبان کشور مقصد و یا به چندین زبان سرویس‌دهی نماید بسیار ضروری است، از دیگر سو استفاده از نرم‌افزارهای موجود در کشور مقصد به دلیل عدم آشنایی و احاطه کامل مدیران و سرمایه‌گذاران به این‌گونه نرم‌افزارها دارای ریسک بالا بوده و تهیه چنین نرم‌افزارهایی هزینه بسیار بالایی را به فعالین اقتصادی تحمیل می‌کند این موضوع درصورتی‌که مدیران و کارشناسان دارای تنوع زبان باشند و یا برخی از مدیران، کارشناسان، حسابداران و دیگر افراد مؤثر در شرکت احاطه کافی به زبان انگلیسی نداشته باشند امر نظارت، کنترل و هدایت شرکت را با مشکل جدی روبرو خواهد نمود.
در چنین شرایطی هوشمندانه‌ترین انتخاب، تهیه نرم‌افزار چندزبانه جامعی می‌باشد که زبان‌های مختلف را تحت پوشش قرارداده و هر کاربر قادر باشد با زبان مطلوب خود از نرم‌افزار استفاده نماید.

نرم‌افزار چندزبانه سیوا با حضور مستمر خود حاوی تجربیات ارزنده و منحصربه‌فردی است که برای شما این امکان را فراهم می‌آورد که بتوانید کلیه فعالیت‌های خرید ، فروش ، انبار ، حسابداری ، خزانه داری ، حقوق و دستمزد ، تولید و قیمت تمام شده ، مدیریت ارتباط با مشتریان و دیگر نیازهای اطلاعاتی خود را به سه زبان انگلیسی، فارسی و عربی به‌صورت هم‌زمان انجام داده و تحت کنترل داشته باشید. تجربیات بین‌المللی ما برای ارائه نرم‌افزار در کشورهای مختلف موجب گردید سیوا در سطح یک نرم‌افزار چندزبانه استاندارد ارتقاء پیدا کند و هم‌اکنون سیوا به سه زبان در ده‌ها کشور در چهار قاره ارائه می‌گردد و گزینه مناسبی برای بنگاه‌های اقتصادی بین‌المللی است که توانایی پاسخ‌گویی یک نرم‌افزار به چند زبان از نیازهای اساسی آن‌ها می‌باشد.

خصوصیات ارزشمند نرم‌افزار چندزبانه سیوا:

  • نسخه چندزبانه سیوا به‌صورت یکپارچه کلیه نیازهای مرتبط با راهکارهای فروشگاهی، خدماتی، شرکتی، تولیدی، پیمانکاری، شرکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شرکت‌های پزشکی و دارویی و مجموعه‌های غذایی و کترینگ و دیگر فعالیت‌های اقتصادی را به سه زبان تحت پوشش قرار می‌دهد.
  • سیوا بر اساس استانداردهای بین‌المللی و بر پایه ربع قرن تجارب متخصصین جهت پاسخگویی به نیازهای تجارت خارج از کشور طراحی و ارائه گردیده است.
  • ترجمه سیوا به‌صورت کاملاً علمی و مبتنی بر اصطلاحات و کلمات تخصصی در بخش‌های مالی، بازرگانی، حسابداری و اداری توسط متخصصین مالی و بازرگانی در هر زبان که احاطه کامل به این اصطلاحات دارند انجام‌شده که درنتیجه آن تعامل سیوا و امکانات موجود به‌صورت مطلوب با کاربران خارج از کشور برقرار می‌گردد.
  • کلیه اطلاعات‌پایه مانند طبقه‌بندی و کدینگ حساب‌ها و دیگر داده‌های پایه موردنیاز در سیوا به‌صورت تخصصی ترجمه‌شده و در هنگام نصب سیوا در نرم‌افزار قرار داده خواهد شد و بدین ترتیب کاربران نیاز به ترجمه این‌گونه داده‌ها ندارند.
  • نرم‌افزار سیوا مجهز به زیرسیستم ارزی بسیار پیشرفته می‌باشد که توسط آن قادر خواهید بود هر نوع فعالیت را بر اساس ارز پایه و ارز دوم ثبت و نگهداری نمایید و با این امکان ویژه شما می‌توانید تمامی فعالیت‌های روزمره خود شامل خرید، فروش، دریافت، پرداخت و غیره را با ارز پایه ثبت نموده و معادل ارز دوم آن را مشاهده نمایید و یا این عملیات را با ارز دوم ثبت و معادل ارز پایه آن را مشاهده نمایید. برای اطلاع از مشخصات زیرسیستم ارزی اینجا کلیک کنید.
  • سیوا این امکان منحصربه‌فرد را به شما می‌دهد که تجارت خود را در کشورهای مختلف و با زبان‌های مختلف به‌صورت یکپارچه مدیریت کنید و درحالی‌که هر کشور فعالیت‌ها و مبادلات پولی خود را با زبان و ارز خود انجام می‌دهد، مدیریت بالادستی و مرکزی بتواند اطلاعات کلیه کشورها را به زبان و به ارز پایه خود استخراج و در دسترس داشته باشد.

برخی از امکانات نرم‌افزار چندزبانه سیوا:

  • امکان محاسبه و ثبت اتوماتیک مالیات بر ارزش افزوده (VAT) در هنگام ثبت عملیات خرید، فروش و پرداخت هزینه‌ها بر اساس قوانین کشور موردنظر در نرم‌افزار وجود دارد.
  • امکان چاپ صورتحساب فروش و دیگر فرم‌های موجود در سیوا با رعایت کلیه الزامات قانونی و مالیاتی به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی
  • ثبت دریافت و پرداخت به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی
  • رابط‌های کاربری، فرم‌ها، گزارش‌ها و دیگر بخش‌های سیوا بر اساس زبان مورداستفاده هر کاربر به‌صورت چپ به راست و یا راست به چپ و کاملاً هوشمند چیدمان و نمایش داده می‌شود.
  • هر کاربر می‌تواند با فشار دادن یک دکمه زبان نرم‌افزار را تغییر داده و کلیه رابطه‌های کاربری و گزارش‌های خود را به زبان انتخاب‌شده مشاهده نماید.
  • مدیر نرم‌افزار قادر خواهد بود زبان‌های قابل‌استفاده هر کاربر را تعیین نماید.

نرم‌افزار چندزبانه سیوا به چه کسانی پیشنهاد می‌شود:

چنانچه شما خود را عضو یکی از گروه‌های زیر می‌دانید نرم‌افزار چندزبانه سیوا به شما پیشنهاد می‌گردد:

  • اگر دارای یک فروشگاه یا زنجیره‌ای از فروشگاه‌ها در یک یا چند کشور هستید.
  • اگر نیاز به یک نرم‌افزار جامع و یکپارچه چندزبانه برای کلیه فرایندهای سازمان شامل نرم‌افزارهای خرید ، فروش ، انبار ، حسابداری ، خزانه داری ، حقوق و دستمزد ، تولید و قیمت تمام شده ومدیریت ارتباط با مشتریان دارید.
  • اگر اقدام به سرمایه‌گذاری، ثبت شرکت، افتتاح فروشگاه و یا هر نوع بنگاه اقتصادی در خارج از کشور نموده‌اید و احتیاج به نرم‌افزاری دارید که کاربران، کارکنان و دیگر افراد بومی مرتبط با تجارت شما بتوانند به‌راحتی با زبان موردنظر خود از آن استفاده نمایند.
  • اگر فرایند تجاری شما غیرمتمرکز بوده و دارای شعب، نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های متعدد در کشورهای مختلف هستید و قصد کنترل و نظارت زیرمجموعه‌های خود را از راه دور به‌صورت تفکیکی و تلفیقی دارید.
  • اگر سرمایه‌گذاران و شرکاء غیر ایرانی شما نیاز به دسترسی به اطلاعات ثبت‌شده در نرم‌افزار با زبان غیرفارسی دارند اما کاربران اجرائی شما صرفاً توانایی کار با نرم‌افزار به زبان فارسی را دارا می‌باشند.
  • اگر بخشی از فعالیت‌های شما مانند تولید، خرید و تأمین کالا و محصولات در یک کشور و بخش دیگر آن مانند بازاریابی و فروش در کشور دیگر و با زبان دیگر انجام می‌گردد.

 

  • نرم افزار چند زبانه

 

 

چنانچه شما خود را عضو یکی از گروه های فوق می دانید و یا در جستجوی یک نرم افزار جامع بین المللی هستید نرم افزار چند زبانه حسابداری و بازرگانی سیوا با سابقه بیش از 25 سال و امکانات منحصر بفرد به شرح زیر به شما پیشنهاد می گردد:
جهت اطلاع از سایر امکانات نرم افزار به وب سایت اختصاصی نرم افزار جامع مالی و بازرگانی سیوا به آدرس : http://www.siva360.com مراجعه نمائید .

شماره تماس و ارتباط  در شبکه های اجتماعی : 0717 197 901 98+

نرم افزار چند زبانه

 

 
 
 Copyright 2024  Soshiance IT  All Rights Reserved. ©